понедељак, 28. јануар 2013.

ĆUFTA U SOSU

Sledi i drugi recept,

ručak se završio i sada na miru mogu da Vam se posvetim i napišem receptić :)))
Moja ćerka ga obožava, i kaže da ih mama najbolje pravi, na Vama je da probate.

POTREBNO JE:


ZA FIL(ĆUFTA):
-1/2 mlevenog mešanog mesa (mada kao što sam Vam već jednom rekla, možete i samo jedno u ovom slučaju danas ja sam opet uzela svinjsko, nekih 220 din me koštalo)
-1 jaje
-1 luk
-1-2 čena belog luka
-2 kašike hlebnih mrvica (prezli)
-1 kašičica vegete
-1 kašika ulja
-so, biber, slatka paprika, peršun po ukusu

ZA SOS:

-1/2 paradaiz soka (možete tomatino, tomatello, običan domaći  kuvani paradaiz - ko šta ima i šta voli, ja sam koristila tomatello- 50,00din)
-0,5 dcl ulja
-3 kašike brašna
-3 čaše 0,2dcl vode
-1 kašičica šećera
-so, biber, slatka paprika,peršun po ukusu

PRIPREMA:

Meso i ostale sastojke za fil sjediniti i ostaviti 30 min u frižider da odstoje.
Za sos je potrebno na ulju propržiti brašno, nakon toga dodavati postepeno paradaiz sos, vodu, i na kraju sve začiniti po ukusu. Kada sos provri (naravno na laganoj vatri) u njega dodati loptice od fila tačnije ćufta :)- Sve poklopiti i na laganoj vatri krčkati 40 min. Ćufta treba da budu potpuno u sosu, i od ove količine fila dobije se 25 kom srednjih ćuftića :). Kod mene je i ovo ručak za dva dana :)),služiti uz pire ili makarone, eto ono što mi je jutros jutros ostalo od makarona iskoristiću sada za ovo, tako da nemam nameru ništa od hrane da bacam.

Služiti i prijatno

smesa za fil pre stavljanja u frižider
gotov ručak


Нема коментара:

Постави коментар