петак, 25. јануар 2013.

PASULJ PREBRANAC

Evo me dragi moji,

skuvala sam kafu, napolju ponovo pada sneg a meni toplo oko srca jer mogu sa Vama da podelim još jedan recept ;).

Sledeći recept je ustvari jedan jako prost i jednostavan ručak koji ja mnogo volim a to je PASULJ PREBRANAC. Pasulj se dugo sprema, eto ja još uvek nemam ekspres lonac, pa mi je za kuvanje samog pasulja potrebno 1,5h (sve ovo spremam po jeftinijoj tarifi struje ;)) ).

POTREBNO JE:

-500 g pasulja
( u ovom slučaju je beli pasulj gradištanac, 1/2 kg pasulja je koštao 120 din)
- 2 glavice crnog luka
(srednje veličine)
-1 veća šargarepa
-so,biber, ulje, peršun, lovor list po ukusu
-ulje

PRIPREMA:

Pasulj potopiti u vodu da odstoji, neko ostavi preko noći ja eto svaki put to radim pred samu pripremu, ali recimo 1h- 2h. Nakon toga staviti pasulj u lonac i naliti da ogrezne u vodi i proključa. Tu vodu treba prosuti
i ponovo ga naliti ali sada sa više vode i posoliti, ostaviti da se kuva 1-1,5 h..zavisi od samog pasulja (dok ne omekša).
Sa druge strane u jednom tiganju na ulju propržiti sitno iseckan luk sa šargarepom i obavezno dodati soli, bibera i može i peršuna. Kada se sve to prodinsta sjediniti sa pasuljem koji ste prethodno sipali u vatrostalnu činiju sa sve vodicom koja je ostala od kuvanja i dodati još začina po ukusu kao i LOVOR list.
Poklopiti i staviti u rernu na 200 C još jedno pola sata.

Služite i prijatno

Takođe i ovo je ručak koji kod mene traje 2 dana, jer volim da budem ekonomična i da ne kuvam stalno
a pritom nedeljni ručak uglavnom idemo negde, tako da ja zapravo sebi podesim da kuvam samo 3 puta nedeljno i to po jeftinijoj tarifi struje zbog uštede u svakom smislu. Naravno to ne mora biti uvek slučaj jer nisu ni sva jela da se jedu dva dana , možda imate i nekog na ručku pa Vam ništa ne preostane...;))

pred pečenje

 posle pečenja





Нема коментара:

Постави коментар