среда, 23. јануар 2013.

PUNJENE PAPRIKE

Drage moje blogerke,

a možda i blogeri ;)))),

prvi recept sa kojim počinjem ovaj post je recept za PUNJENE PAPRIKE.
Zašto baš to, pa jer sam ga danas pravila ;)), i jer sam danas i došla na  ideju da otvorim jedan blogić.

POTREBNO JE:

-15 manjih paprika 
 (njih drage moje ostavite za vreme sezone paprika, u kese u zamrzivač, jer Vam je to mnogo jeftinija varijanta, nego sada kada su paprike u piljarnicama preko 200 din ;), verujete isplati se, najukusnije su crvene)
-300g svinjskog mlevenog mesa
(kod mesa je sve stvar ukusa šta volite, možete da stavite i mešano meso(svinjsko i juneće), ili samo jedno od ta dva, ja sam ovde stavila svinjsko, izašlo me je negde oko 130 din)
-1 šargarepa malo veća
-1 glavica luka
-1 čaša 0,2 pirinča
-so, biber, vegeta, peršun  sve po ukusu
-ulje

PRIPREMA:

U tiganj dublji, teflonski, običan ili neki drugi sipati ulje koliko da pokrije površinu i još malo više, to je za otprilike meru ;)))..kada se zagreje dodati luk i šargarepu koju ste prethodno sitno iseckali (šargarepu možete i rendati, ili neki secko danas imamo svašta dostupno). Luk i šargarepu slobodno posolite dok se dinstaju nekoliko minuta i dodajte biber, peršun. Kada se sve fino opusti i omekša u to sipajte mleveno meso i dobro promešajte da se sve sjedini, pa kada meso promeni boju od crvenkaste do bledo roze dodajte i pirinač (koji ste oprali dobro kroz nekoliko voda). Sve dobro promešajte da se sjedini, i nalite sa čašom vode, obavezno proverite ukus, ukoliko je potrebno da posolite, stavite vegetu ili biber, dodatno to uradite. To bi otprilike trebali dinstati još jedno 5-10 min, videćete i po pririnču koji je počeo malo da bubri, važno je da Vam u tom filu ostane malo i te vodice koju ste sipali a koja je sad slasno ukusna od začina.
U vatrostalnu činiju ređate paprike koje ste prethodno napunili filom.
Na svaku papriku možete nakapati par kapi ulja, a u vatrostalnu činiju sipajte vodicu od fila ukoliko je ima, a ukoliko ne onda uzmite čašu vode i u nju stavite vegete, soli,bibera promešajte i zalite između redova da paprike malo ogreznu u vodi. Činiju poklopite i ubacite u zagrejanu rernu na 200 C da se peku 1h.
Pred sam kraj nekih 20 min izvadite činiju i zalite svaku papriku sa vodom koja se nalazi u vatrostalnoj činiji, i vratite je nazad na pečenje ali bez poklopca kako bi paprike se zapekle...

Služite i prijatno

Ovo je ručak za dva dana kod mene, sve zavisi koliko Vas za trpezom ima :))))

pred pečenje
 posle pečenja


Нема коментара:

Постави коментар