понедељак, 28. јануар 2013.

MAKARONE SA PREZLAMA

Evo me dragi moji,

danas ću sa Vama podeliti dva recepta ;))).
Jutros sam razmišljala šta bih mogla da doručkujem jer mi je sve dosadilo a jelo mi se nešto slatko pa sam se dosetila ovog recepta.

POTREBNO JE:

- Makarone (one koje ja uzimam su bez holesterola, ;)), divno se skuvaju i budu baš ukusne i meke)
- Prezle (ili hlebne mrvice)- koje ja sama pravim od hleba koji ostane pa ga osušim par dana i onda zapečem u rerni, i naravno sve na secka sameljem. Postaviću i sličicu da vidite kako izgledaju, mnogo su ukusnije od kupovnih i jeftinije ;)))
-Ulje
-Med

PRIPREMA:

U jednu šerpu staviti vodu i pustiti da voda provri, zatim ubaciti makarone poklopiti i skloniti sa strane, za 10 min makarone će biti kuvane.
U manji tiganj stavite ulje i nekoliko kašika prezli i propržite ih  na ulju, pazite da ne bude puno ulja da ostane jer kad ubacite prezle videćete da ga one upijaju, tako da povedite računa.
Kada su makarone i prezle gotove sve sjedinite i dodate med umesto šećera. med dodatno vezuje prezle tako da ćete dobiti jedan fini preliv za makarone.

Služite i prijatno


ovo su prezle






Нема коментара:

Постави коментар